یکشنبه 3 شهریور 1398

برندسازی کاربردی
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 9 بهمن 1397
    
تعداد بازدید: 515
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/11/9

برنسازی اکنون فعالیت اصلی مدیریت شده است.

برند همواره فرآیندی پیچیده، چند وجهی و چندقانونی نیست.برند می تواند به طور متوالی( یا بیشتر اوقات به طور همزمان) یک منبع بازاریابی، طراحی، ارتباطات و رفتاری باشد. همه این ها تصمیم گیری برندسازی را بسیار مشکل می کنند، اما فعالیت برندسازی به طور کلی با چند قانون ساده مرتبط است:

 

- برندسازی ابزاری برای طراحی، بازاریابی، ارتباطات و منابع انسانی است.

- برندسازی باید تمام بخش های سازمان و همه مخاطبان آن را در هر زمانی تحت تاثیر قراردهد.

- برندسازی یک منبع هماهنگ کننده است، چرا که فعالیت های سازمانی را یکپارچه می سازد.

- مهمتر از همه موارد مذکور، برندسازی استراتژی سازمان را برای درنظر گرفتن تمام مخاطبان، قابل مشاهده و ملموس می کند.

 

برخی برندها از ایتدا، ایجاد می شوند.پیش از آن چیزی وجود نداشته، مانند اورنج کسب و کار تلفن همراه، با ولیتگ(Vueling) شرکت هواپیمایی ارزان اسپانیایی، یا بانک اینترنتی فرست دیرکت(First Direct) و یا مثال مشهور ماشین لوکس لکسوس(Lexus) . اغلب برندها اگر قبلا یا در حال حاضر وجود داشته باشند، اگر به رسمیت شناخته شوند و به دلیلی لازم باشد تغییر پیدا کنند، دوباره خلق می شوند. بنابراین یک برند مجددا خلق شده است یا گاهی تنها به بازسازی نیاز دارد.البته تفاوت بسیاری بین برندهای از نو خلق شده و دوباره خلق شده وجود دارد.

 

قسمتی از کتاب برندسازی کاربردی

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.