سایت در حال بروزرسانی می باشد
شهریه : 700,000 تومان
شهریه : 2,200,000 تومان
شهریه : 875,000 تومان
شهریه : 750,000 تومان
دورههای بازاریابی و فروش، از ابتدایی ترین دوره ها و دانش ها برای ورود به هر کسب و کاری است. هیچ تفاوتی ندارد که شما یک مغازه افتتاح کرده اید یا در حوزه برنامه نویسی فعالیت می کنید. شرکت معماری افتتاح کرده اید یا در زمینه مکانیک خودرو فعالیت دارید؛ در هر صورت نیاز دارید که با اصول بازاریابی آشنا باشید. بازاریابی فرآیندی است که افراد را با توجه به نیازشان به سمت کالا و خدمات شما جذب می کند.
دورههای بازاریابی و فروش به کلیه جنبه های یک کسب و کار، از روش های توزیع کالا و خدمات تا توسعه بازار و در انتها فروش و تبلیغات ارتباط پیدا می کند. شرکت در دوره های بازاریابی و فروش مرکز آموزش بازرگانی فارس، به شما کمک می کند که با مشتریان ارتباط موثرتری برقرار کرده و فروش محصولات و خدمات خود را بیشتر کنید. امروزه بازاریابی و فروش با شیوه های قدیمی دیگر پاسخگو نبوده و باید روش های جدید و موثرتر را به کار بگیرید.
در دوره بازاریابی و فروش شما با مفاهیم پایه بازاریابی آشنا شده و ابزارهای نوین بازاریابی را می شناسید. با توجه به تفکر صحیح فروش، نحوه برنامه ریزی برای فروش را یاد گرفته و بازار هدف خود را مشخص می کنید. شما در این دوره می آموزید که باید دو هدف اصلی رضایت مشتری و سود بلند مدت را مد نظر داشته باشید. شما باید یک مزیت رقابتی داشته باشید که این مزیت نسبت به رقبا باعث فروش کالا یا خدمات شما شود. مزیت رقابتی می تواند شامل مواردی مانند کیفیت بالاتر، تنوع بیشتر، خدمات پس از فروش بهتر و ... باشد.
بر خلاف باور عموم هدف اصلی بازاریابی متقاعد کردن مشتری برای خرید کالا یا استفاده از خدمات شما نیست. شما باید بتوانید با مشتری همدلی کنید و خود را به جای مشتری بگذارید. شما یاد می گیرید کالا و خدمتی متناسب با نیاز مشتری به او ارائه دهید. بهترین بازاریابی و تبلیغات هم نمی تواند مانند رضایت مشتری در موفقیت کسب و کار شما موثر باشد. ما در دوره جامع بازاریابی و فروش تمامی این راهکارها را به شما آموزش می دهیم.
تبلیغات و بازاریابی از اصلی ترین پایه های فروش حرفه ای هستند. باید بتوانید تبلیغات و بازاریابی را به گونه ای انجام دهید که مشتری با شما همراه شود. این همراهی در نهایت باید به فروش کالا و خدمات به مشتری منجر شود. یک فروشنده حرفه ای نیاز مشتری را به طور شفاف می شناسد و محصول و خدمات خود را متناسب با نیاز مشتری به آنها ارائه می دهد. به عنوان یک بازاریاب باید در ابتدا خودتان اعتماد به نفس کافی داشته باشید تا بتوانید اعتماد مشتری را جلب کنید.
به قول استیو جابز نحوه ارائه یک محصول از خود آن محصول مهمتر است. یک فروشنده حرفه ای باید بتواند مشتری را به گونه ای درگیر محصول خود کند که حتی با وجود قیمت پایین تر، محصول ما را ترجیح دهند. سرفصل های دوره جامع بازاریابی و فروش به جز این موارد، شامل تسلط بر اصول و فنون مذاکره، تکنیک های وفادار کردن مشتری هم می شود. در دورههای بازاریابی و فروش گروه آموزشی بازاریابی و فروش مرکز آموزش بازرگانی فارس موارد مربوط به بازاریابی حضوری، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی تلفنی هم به صورت مجزا آموزش داده می شود.
دوره های حرفه ای بازاریابی و فروش با آموزش رفتار حرفه ای یک فروشنده، می تواند میزان فروش را تا 700 درصد افزایش دهد. در واقع میزان فروش یک کسب و کار تا حد زیادی به تیم فروش و بازاریابی آن مجموعه بستگی دارد. شرکت در دوره های بازاریابی و فروش مرکز آموزش بازرگانی فارس به تیم فروش شما کمک می کند که به بالاترین سطح فروش در زمینه کالا و خدمات خود دست پیدا کنند. در دوره جامع بازاریابی و فروش، ضمن کسب مهارت های فروش و بازاریابی، شیوه اجرای این مهارت ها را می اموزید. در این دوره با روانشناسی مشتریان و ارتباطات حرفه ای با آن ها هم آشنا می شوید. تکنیک های مذاکرات اصولی و مهارت رهبری در بخش مدیریت فروش را هم در این دوره یاد می گیرید.
دوره بازاریابی و فروش یک دوره آموزشی کاربردی است که برای افرادی که از طریق دانش و مهارت به دنبال تخصص در فروش و بازاریابی هستند، مناسب است. برگزاری دوره های بازاریابی و فروش توسط مرکز آموزش بازرگانی فارس، به منظور افزایش مهارت و دانش مدیران شرکت ها، تیم فروش و افرادیست که قصد دارند در زمینه بازاریابی و فروش شروع به فعالیت کنند.
با ثبت نام در دورههای بازاریابی و فروش می توانید تکنیک های تبدیل شدن به یک فروشنده قدرتمند را بیاموزید و میزان فروش خود را به صورت دائم رشد دهید .
گروه آموزشی بازاریابی و فروش مرکز آموزش بازرگانی فارس، بهترین دوره بازاریابی و فروش را با رویکرد تغییر و تحول در بازار ایران ارائه می کند. یک مدیر خوب باید بتواند بازار هدف خود را پیدا کند. دیگر زمان تولید یک محصول متناسب با کل بازار گذشته است. یک مدیر خوب باید در خصوص مزیت رقابتی، جذابیت بازار و ریسک بازارها اطلاعات کافی داشته باشد. شما باید بتوانید محصول و خدمات خود را برای هر قسمت از بازار بهینه سازی کنید.
تکنولوژی، توانسته است دغدغه مدیران را نسبت به میزان و نحوه تولید کاهش دهد. اما رقابت این روزهای شرکت ها و تولید کننده ها مربوط به بخش بازاریابی و فروش حرفه ای کالا و خدمات است. فرآیند بازاریابی از قبل از تولید محصول شروع می شود و تا پس از مصرف محصول با عنوان خدمات پس از فروش ادامه دارد.
شرکت در دورههای بازاریابی و فروش به شما می آموزد که چه محصولی را تولید کنید و با استفاده از استراتژی های قیمت گذاری در هر مرحله از چرخه عمر بازار، محصول خود را با چه قیمتی به مشتری ارائه دهید. هر مرحله از چرخه بازار، از معرفی محصول تا مرحله رشد بازار و حتی مرحله افول بازار نیاز به استراتژی های بازاریابی مخصوص به خود دارد که شما می توانید با شرکت در دوره بازاریابی و فروش دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.