شروع دوره : 1403/5/9
پایان دوره : 1403/5/9
زمان برگزاری : نیمه اول مرداد ماه
شهریه دوره حضوری : 1,390,000 تومان
عنوان دوره:دوره آموزشی نورومارکتینگ
مدت دوره: 4 ساعت
نورومارکتینگ یک رویکرد در زمینه بازاریابی است که به استفاده از اصول علمی نوروساینس و علوم اعصاب برای درک و تحلیل رفتارهای مصرفکنندگان و ارتقاء کارایی استراتژیهای بازاریابی میپردازد. این روش بر اساس ایدۀ این است که مغز انسان یک نقش حیاتی در ایجاد تصمیمات مصرفی دارد و با شناخت عمیقتر از پاسخهای نورولوژیک ، میتوان بهترین راهکارهای بازاریابی را تدوین کرد. نورومارکتینگ به کمک ابزارهایی نظیر EEG (الکتروانسفالوگرام)، MRI (تصویربرداری مغناطیسی) و دیگر تکنیکهای تصویربرداری مغز مطالعه میشود تا واکنشهای مغزی به تحریکات بازاریابی را نقش برداری کرده و درک عمیقتری از تصمیمات مصرفکنندگان ارائه دهد. این اطلاعات به کارشناسان بازاریابی کمک میکند تا بهینهترین راهبردها و تاکتیکها را برای جلب توجه و ارتقاء فعالیت مصرفکننده تدوین کنند.
ارتباط میان مغز و بازاریابی یک حوزه مهم در علم بازاریابی است. مغز انسان نقش بسیار مهمی در فرآیند تصمیمگیری و رفتارهای مصرفکننده دارد. در زمینه بازاریابی، نورومارکتینگ به کار میرود تا از اصول و مفاهیم علوم اعصاب برای درک بهتر از پاسخهای مغز به تحریکات بازاریابی استفاده کند. تاثیرات این رویکرد در چند زمینه مختلف مشهود است:
با استفاده از تکنولوژیهای تصویربرداری مغزی و ابزارهای اندازهگیری فعالیت نورولوژیک، نورومارکتینگ به عنوان یک روش علمی موثر در بهبود استراتژیهای بازاریابی و ارتقاء تجربه مصرفکننده مطرح شده است.
دوره آموزش نورومارکتینگ در مرکز آموزش بازرگانی فارس، به علاقهمندان به علوم بازاریابی و تحلیل رفتار مصرفکننده این امکان را میدهد تا از اصول علمی نوروساینس در حوزه بازاریابی بهرهمند شوند. در این دورۀ آموزشی مفاهیمی همچون ساختار سه گانه مغز، ابزارهای تحقیقات در بازاریابی عصبی، نقش احساسات و ناخودآگاه در فروش، اقتصاد رفتاری در تصمیم گیری مشتری، قلابهای درگیر کردن مغز ناخودآگاه مشتری و داستان سرایی یا روایتگری در فروش؛ ابزار نوین فروش ارائه خواهند شد.
مرکز آموزش بازرگانی فارس از ۲۰ سال سابقه خدمات تخصصی در امر آموزش، بازاریابی و فروش، مشاورۀ کسبوکار و سرمایهگذاری برخوردار است و با گروه گستردهای از اساتید و صاحبنظران و فعالین ارشد در رشتههای شغلی و بازار که همگی برخوردار از سوابق کاری مرتبط میباشند، همکاری علمی دارد. با تکیه به موارد فوق، مخاطبین از حیث مراجعه به مرجعی که تخصص در امر طراحی و اجرای خدمات آموزشی کسبوکار را دارد میتوانند اطمینان کامل حاصل فرمایند. در مرکز آموزش بازرگانی فارس بعنوان بازوی آموزش وزارت صنعت، معدن و تجارت که هدف آن توانمندسازی فعالین عرصۀ کسبوکار میباشد، با دقت تمام به این مهم پرداخته میشود و ابزار ارتباطات و نیروی انسانی و ظرفیت لازم برای اجرای چنین آموزشهای تخصصی وجود دارد. این مرکز در استان فارس از ۲۰ سال سابقه خدمات تخصصی در امر آموزش و مشاورۀ کسبوکار و سرمایهگذاری برخوردار است و با گروه گستردهای از اساتید و صاحبنظران و فعالین ارشد در رشتههای شغلی و بازار که همگی برخوردار از سوابق کاری و مشاوره مرتبط میباشند، همکاری علمی دارد. با تکیه به موارد فوق، مخاطبین از حیث مراجعه به مرجعی که تخصص در امر طراحی و اجرای خدمات آموزشی کسبوکار را دارد میتوانند اطمینان کامل حاصل فرمایند.
- افرادی که در زمینه طراحی تجربه کاربری و تفاعل با مشتریان فعالیت میکنند.
و همه افراد علاقهمند به این حوزه
گواهینامههای پایان دوره صادره از مرکز آموزش بازرگانی می باشد که قابل ترجمه رسمی بوده و ظرفیت ارائه به مراجع بینالمللی جهت مهاجرت بعنوان یک مرجع رسمی تخصصی آموزش بازرگانی و کسب و کار را دارا می باشد و این موضوعیست که از دیدگاه کشورهای با رتبه بالای اقتصادی و علمی در سطح جهان ، در سطح قابل قبولی ارزیابی می گردد .
این دوره به 2 صورت حضوری و آنلاین ارائه میگردد .
جهت ثبتنام اینترنتی با کلیک بر روی دکمه خرید میتوانید نسبت به ثبتنام اقدام نمایید .جهت ارتباط با کارشناسان گروه آموزشی دیجیتال مارکتینگ با شمارههای درج شده در قسمت کارشناسان ثبتنام تماس حاصل بفرمایید.
موبایل و واتس اپ : 09382040360
شماره تماس: 07136267174 داخلی 105
مدیریت وفاداری مشتریان دیجیتال
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزش بازاریابی محتوایی