شروع دوره حضوری : 1403/7/28
پایان دوره حضوری : 1403/8/21
زمان برگزاری : نیمه دوم شهریور ماه
شهریه دوره حضوری : 3,200,000 تومان
عنوان دوره: آموزش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
مدت دوره: 24 ساعت
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک رویکرد استراتژیک به منظور برقراری و تعامل با مشتریان است. هدف اصلی CRM، ایجاد و حفظ ارتباط مثبت با مشتریان و بهبود تجربه آنها در تمام مراحل تعامل با شرکت میباشد. این فرآیند شامل جمعآوری، مدیریت و تحلیل اطلاعات مشتریان به منظور ارائه خدمات و محصولات بهتر، پیشبینی نیازهای مشتریان، افزایش وفاداری آنها، و در نهایت افزایش سودآوری شرکت است. سیستمهای CRM نقش مهمی در این فرآیند ایفا میکنند. این سیستمها به شرکتها کمک میکنند تا اطلاعات مرتبط با مشتریان را بهطور جامع ذخیره و مدیریت کنند، تا هر دفعه که با مشتری تعامل دارند، اطلاعات دقیق و کاملی در دسترس داشته باشند. از دیگر ویژگیهای CRM میتوان به اتوماسیون فرآیندهای تجاری، تحلیل دادهها، و ارتقاء ارتباط با مشتریان اشاره کرد. با توجه به رقابت فراوان در بازارها، استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک استراتژی کلان میتواند به شرکتها کمک کند تا بهبود یابند و در میان رقبا برجسته شوند.
استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای شرکتها اهمیت بسیار زیادی دارد. در زیر تعدادی از این اهمیتها آورده شده است:
به طور کلی، CRM نقش اساسی در بهبود ارتباط با مشتریان، افزایش سطح خدمات، و تحقق اهداف تجاری شرکتها دارد.
در دورۀ آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک حوزه مهم در حوزه کسب و کار و بازاریابی، به تدریس مفاهیم، استراتژیها، و ابزارهای مرتبط با این حوزه میپردازند. این دوره به افراد کمک میکند تا مهارتهای لازم برای مدیریت ارتباط با مشتریان را بیاموزند. در این دورۀ آموزشی مباحثی همچون تبیین و تفهیم مشتری و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان، هدف گذاری در مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژیهای ارتباط هدفمند با مشتری، مدیریت زنجیره ارزش در فرآیند ارتباط با مشتری، پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان، شاخصهای کلیدی عملکرد در مدیریت ارتباط با مشتری، شاخصهای آمادگی سازمانها برای پیادهسازی CRM ارائه میگردد.
مرکز آموزش بازرگانی فارس از ۲۰ سال سابقه خدمات تخصصی در امر آموزش، بازاریابی و فروش، مشاورۀ کسبوکار و سرمایهگذاری برخوردار میباشد و با تیم حرفهای از اساتید و صاحبنظران و فعالین ارشد در رشتههای شغلی و بازار که همگی از سوابق کاری مرتبط برخوردار هستند، همکاری علمی دارد. با تکیه به موارد فوق، مخاطبین از جهت مراجعه به مرجعی که تخصص در امر طراحی و اجرای خدمات آموزشی کسبوکار را دارد میتوانند اطمینان کامل حاصل فرمایند.
متخصصان و مدیران فروش و همۀ افراد علاقهمند به این حوزه
گواهینامههای صادره از مرکز آموزش بازرگانی در انتهای دوره، قابل ترجمه رسمی میباشند و ظرفیت ارائه به مراجع بینالمللی جهت مهاجرت بهعنوان یک مرجع رسمی تخصصی آموزش بازرگانی و کسب و کار را دارا میباشد.
این دوره به صورت حضوری برگزار میشود.
جهت ثبتنام اینترنتی با کلیک بر روی دکمه خرید میتوانید نسبت به ثبتنام اقدام نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان گروه بازاریابی و فروش با شمارههای درج شده در قسمت کارشناسان ثبتنام تماس حاصل بفرمایید.
موبایل : 09382040360
ارتباط از طریق واتس اپ : 09382040360
شماره تماس: 07136267174 داخلی 105