انتشار : چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402
299 بازدید
دانشآموزان بیش از هر زمان دیگری به دیجیتالی بودن علاقه دارند. با توجه به اینکه جوانان امروزی در عصر دیجیتال متولد شدهاند، محیطهای آموزشی از سرعت و هوشی که فناوری نمایشگر تعاملی میتواند برای کارکنان و دانش آموزان ارائه دهد بسیار سود میبرند. برای افرادی که نیازهای مازاد دارند، نمایشگرهای تعاملی بسیار پاسخگو هستند و استفاده از آن آسانتر از ماوس است و برای انجام این کار به فضای کمتری نیاز است و به افراد امکان دسترسی به فناوری را می دهد که در غیر این صورت در دسترس نبودند.
نمایشگرهای خرده فروشی جزء مهمی از یک برنامه بازاریابی موفق هستند که توجه را به محصولات یک برند جلب میکند و یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد میکند. با نمایشگرهای تعاملی خرده فروشی فناوری نقش مهمی در ارائه یک تجربه شخصی و آموزشی ایفا خواهد کرد.
دیجیتال ساینیج (Digital Signage) سامانهای است که با توجه به بستر شبکه، اپراتور سیستم میتواند نمایشگرهای متعلق به یک مجموعه خود را کنترل و مدیریت کند. مدیریت این مجموعه نمایشگرها وابسته به زمان و مکان خاصی نیست و با در نظر گرفتن بستر شبکه مجموعه و یا با استفاده از بستر اینترنت میتوان وسعت آن را بزرگتر کرد تا بتوان ابزار مدیریت اطلاعات در جای جای سازمان را در دست خود گرفت. سامانه دیجیتال ساینیج را میتوان در تمامی مکانهای عمومی و سازمانها در جهت اطلاع رسانی به افراد و دریافت اطلاعات از آنها استفاده نمود. راهکاری که سبب بهبود در فرایند اطلاعرسانی در یک سازمان میشود و همچنین با توجه به بستر دیجیتال به کاهش هزینههایی چون بنر و تبلیغات کاغذی در راستای کاهش آلودگی های محیط زیست کمک میکند. دیوارهای ویدئویی، تابلوها و علائم مورد استفاده برای پیامهای ثابت و محتوای خودکار نیازی به تعامل ندارند. به طور کلی هر زمان که اطلاعاتی روی یک صفحه نمایش بزرگ برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد آن را Signage مینامند. بنابراین Digital Signage عبارت است از یک سیستم ترکیبی تشکیل شده از سختافزارها و نرمافزارهای تخصصی که امکان نمایش طیف گستردهای از اطلاعات را با کاربریهای متفاوت در بستر شبکه فراهم میسازد در حالیکه تابلوها و صفحات نمایش تعاملی برای ارائه نتایج به تعامل با فناوری نیاز دارند و برای پشتیبانی از ارائههای تجاری، پشتیبانی تعاملی مشتری مانند نقشهها و مسیرها ، بازاریابی تجربی، و تنظیمات آموزشی طراحی شدهاند.
اولین و مهمترین مزیت دیجیتال ساینیج هدایت افراد به فروشگاههاست. طبق گفته ScreenCloud، از هر 10 مشتری، 8 نفر پس از مشاهده دیجیتال ساینیج وارد فروشگاه شدهاند. بیش از 40 درصد از مصرفکنندگان موافق هستند که ارائه اطلاعات مربوطه نزدیک به نقطه خرید و نمایشگرهای دیجیتال میتواند بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارد. تابلوهای دیجیتال در فروشگاههای خردهفروشی با تأکید بر کیفیتها، دیدگاهها یا طراحی منحصربهفرد آن از طریق ویدئوها یا تصاویر، ظاهر و احساس واقعیتری از محصول به مشتریان میدهد. علاوه بر این، 80 درصد از برندهایی که از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج استفاده میکنند، گزارش میدهند که 33 درصد فروش بیشتری داشتهاند. میتواند تجربهای همه جانبه برای مصرف کننده ایجاد کند و پتانسیل فروش متقابل، افزایش فروش و خریدهای تکانشی را افزایش دهد.
سرگرم نگه داشتن بازدیدکنندگان برای کسبوکار شما مفید است. یک مطالعه جدید توسط موسسه Urban Land نشان میدهد که 50 درصد از مردان و 70 درصد از زنان خرید را منبع سرگرمی میدانند. مصرف کنندگان از یادگیری چیزهای جدید و به اشتراک گذاری آموخته های خود با عزیزان خود لذت می برند. خوشبختانه، سرگرم کردن مشتریان خود با نمایشگرهای دیجیتال ساده و کم هزینه است. میتوانید محتوای چندرسانهای مانند گرافیک، عکس و ویدیو را بر روی تابلوهای دیجیتال خردهفروشی از منابع مختلف از جمله رسانههای اجتماعی نمایش دهید.
امروزه هر کسبوکار تجاری باید در فضای آنلاین حضوری قوی داشته باشد. یکی از مسئولیتهای اصلی دیچیتال ساینیج در خردهفروشی ارتقای وبسایتهای شرکت و حسابهای رسانههای اجتماعی میباشد.
خرده فروشان می توانند وبسایتها و رسانههای اجتماعی خود را همراه با محتوای آموزنده یا لذت بخش بر روی صفحه نمایش دیجیتال در فروشگاهها ارائه دهند. این موارد به مشتریان انگیزه میدهد تا صفحات آنها را جستجو کرده و در آنها عضو شوند و به صاحبان کسبوکار کمک میکند تا مخاطبان آنلاین خود را افزایش دهند و آنها را برای فروش بیشتر پرورش دهند.
دیجیتال ساینیجها در فروشگاههای خردهفروشی میتوانند نه تنها بر مشتریان بلکه بر پرسنل فروشگاه نیز تمرکز کنند. میتوانید برای اطلاعات مربوط به کارمندان مانند برنامه کاری، پاداش کارمند، اعلامیه کسبوکار، اعلامیههای تولد و غیره از دیجیتال ساینیجها استفاده کنید و به تقویت فرهنگ کسبوکار و بهبود محیط کار و ارتباطات کارکنان کمک کنید.
دیجیتال ساینیجها به فروشگاههای خرده فروشی کمک می کند تا درک مطلوبتری از شرکت شما در ذهن مشتریان ایجاد شود. هر چه مشتریان بیشتر تصویر برند شما را ببینند، بیشتر میتوانند شما را به خاطر بسپارند. در نتیجه تمایل بیشتری به بازگشت به فروشگاه شما دارند. و زمانی که این کار را انجام دهند.
دیجیتال ساینیج به شرکتها کمک میکند تا هزینه های انتشار بروشورها، چاپ تابلوهای منو، بیلبوردهای معمولی و پوسترهای بزرگ را کاهش دهند. علاوه بر این، میتوانید در زمان و هزینه در حمل و نقل و ذخیره این مواد بازاریابی صرفه جویی کنید. این به شما منابع بیشتری برای تولید محتوا و تصاویر با کیفیت بالا می دهد تا توجه مشتریان خود را به خود جلب کنید. با دیجیتال ساینیج، می توانید خبرنامهها، برنامههای موبایل و برنامه وفاداری مشتری خود را تبلیغ کنید. به این ترتیب میتوانید نقاط تماس با مشتریان خود را افزایش دهید.
مرکز آموزش بازرگانی فارس به عنوان مرجع تخصصی آموزشهای کسبوکار و بازرگانی شما را از جدیدترین و بهروزترین فنآوریها در عرصۀ کسبوکار آشنا میسازد و با طراحی دورههای آموزشی تخصصی فروش، بازاریابی، بازرگانی، مدیریت و ... شما را جهت ورود به بازار کسبوکار و تجارت بینالملل آشنا مینماید. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات و یا اخذ دورههای آموزشی مرتبط با فناوریهای کسبوکار پیشنهادات و نظرات خود را با ما در اینجا به اشتراک بگذارید.
نظر شما درباره این مطلب
نام شما : *
ایمیل شما :
نظر شما : *
نظرات کاربران
مقالات مشابه