شروع دوره حضوری : 1403/8/20
پایان دوره حضوری : 1403/9/30
زمان برگزاری : نیمه دوم آبان ماه
شهریه دوره حضوری : 2,520,000 تومان
عنوان دوره: آموزش ارتباط موثر در مذاکرت تجاری بین الملل
مدت دوره: 20 ساعت
در دنیای تجارت بینالملل که یک کلمه اشتباه میتواند میلیونها تومان ضرر بزند، ارتباط موثر در مذاکرات تجاری مثل اکسیژن است، بدون آن، حتی بهترین محصول هم فروخته نمیشود.
تصور کنید مقابل یک خریدار چینی نشستهاید و با یک حرکت اشتباه فرهنگی، اعتمادش را از دست میدهید.یا در ایمیل اولیه، لحنتان بیش از حد رسمی است و فرصت همکاری را میسوزانید.
دوره اصول و فنون مذاکرات تجاری ما، دقیقاً برای جلوگیری از این فاجعهها طراحی شده. این دوره، با تمرکز روی ۶ سرفصل عملی و کیساستادیهای واقعی از مذاکرات موفق ایرانیها در دبی، آلمان و چین، شما را به یک مذاکرهکننده حرفهای تبدیل میکند.
ارتباط موثر در مذاکرات تجاری بین الملل، ترکیبی از زبان بدن، لحن، فرهنگ و استراتژی است. طبق گزارش هاروارد بیزینس ریویو، ۹۳ درصد موفقیت مذاکره به ارتباط غیرکلامی بستگی دارد. اما بدون شروع درست، حتی بهترین پیشنهاد هم شنیده نمیشود.
سرفصل ارتباط برقرار کردن اولیه با مخاطبین بین المللی در دوره ما، تکنیکهای ایمیل، لینکدین و تماس اولیه را با قالبهای آماده آموزش میدهد تا در ۳۰ ثانیه اول، اعتماد بسازید.
بیشتر بخوانید: دوره آمادگی آزمون کارگزاری گمرک
اصول مذاکرات تجاری، شامل BATNA (بهترین جایگزین)، ZOPA (منطقه توافق) و مدیریت احساسات است. اما بدون خوشآمدگویی فرهنگی، مذاکره قبل از شروع میمیرد. این نیاز به آداب خاص را برجسته میکند، که سرفصل آداب مخصوص خوش آمد گویی به مهمانان بین المللی در دوره ما، پروتکلهای ۲۰ کشور کلیدی (از کارت ویزیت دو دستی تا هدیهدادن) را با ویدیوهای واقعی پوشش میدهد.
ارتباط موثر در مذاکرات تجاری یعنی پیام شما دقیقاً همان چیزی باشد که طرف مقابل میشنود، نه ترجمه تحتاللفظی. مثلاً "We'll think about it" در فرهنگ آمریکایی یعنی رد مودبانه، اما در ایران یعنی علاقه. بدون این درک، سوءتفاهم پیش میآید. این احساس نیاز به ارتباط غیررسمی را ایجاد میکند، که سرفصل آشنایی در ارتباط گیری غیر رسمی در دوره ما، تکنیکهای Small Talk، جوکهای بیخطر و موضوعات ممنوعه را آموزش میدهد تا مذاکره را گرم کنید.
مذاکرات تجاری یعنی هنر تبدیل "نه" به "بله" با سود دوطرفه. اما بدون مکاتبات حرفهای، حتی بهترین مذاکره رو در رو شکست میخورد. سرفصل گفتگو در مورد موضوعات مرتبط در چارچوب مکاتبات بازرگانی در دوره ما، قالبهای ایمیل (از Inquiry تا Counter Offer) را آموزش میدهد.
اصول تنظیم قراردادها و مذاکرات تجاری، شامل Force Majeure، Arbitration و Payment Terms است. اما بدون رعایت فرهنگ، طرف مقابل امضا نمیکند، این نیاز به نکات فرهنگی را ایجاد میکند، که سرفصل نکاتی که باید در روابط فرهنگ بین الملل رعایت شود در دوره ما، آموزش میدهد.
دوره اصول و فنون مذاکرات تجاری، برنامهای فشرده با تمرینهای Role-Play و مذاکرات شبیهسازیشده است. بدون شبکهسازی، حتی بهترین مذاکره هم به قرارداد نمیرسد. این احساس نیاز به ارتباط شبکهای را ایجاد میکند، که سرفصل ایجاد ارتباط در چارچوب شبکههای بین الملل در دوره ما، استراتژی لینکدین، کلابهاوس و نمایشگاههای مجازی را با پروفایلهای آماده آموزش میدهد.
اگر حتی یکی از اینها هستید، این دوره برای شماست.
دوره ارتباط موثر در مذاکرات تجاری، سرمایهگذاری روی مهارت نرم شماست که سختترین قراردادها را میبندد. از خوشآمدگویی تا شبکهسازی، هر سرفصل یک ابزار برای سود بیشتر است.
در سال ۱۴۰۴ که مذاکرات مجازی غالب شده، کسانی برندهاند که ارتباط فرهنگی بلدند.
نام کارشناس: مرضیه زارعی
موبایل و واتس اپ : 09382040360
شماره تماس: 07136267174 داخلی 105
مجموعه کتاب های روانشناسی تیپ های شخصیتی
مجموعه کتاب های روانشناسی موفقیت کوانتومی مهارتهای مذاکره فرایند مذاکره و تحقق معاملات بین المللی فنون مذاکره در قراردادهای تجاری بینالمللی اصول مذاکره و حضور در جلسات سازمانی اصول و فنون مذاکره درجذب مشتریان بانکداری شرکتی
اصول و فنون مذاکرات تجاری آداب پوشش در جلسات تجاری داخلی و بین الملل