↑
عضویت ورود
سامانه آموزش مجازی
0
X
  • خانه
  • گروه‌های آموزشی
    • گروه بازرگانی و تجارت بین‌الملل
    • گروه بازاریابی و فروش
    • گروه آموزش زبان انگلیسی بازرگانی
    • گروه آموزش های اصناف
    • گروه آموزش های فناوری اطلاعات
    • گروه دیجیتال مارکتینگ
    • گروه آموزش های نوجوانان
    • گروه آموزش‌های مالی ،مالیاتی و حسابداری
    • گروه آموزش زبان‌های خارجی
    • گروه آموزش‌های مدیریتی
    • گروه آموزشی صلاحیت ایمنی پیمانکار
  • دوره‌های آموزشی در حال ثبت‌نام
    • آموزش جامع صادرات و واردات
    • سامانه جامع تجارت در ثبت سفارش کالا (NTSW)
    • آموزش سامانه گمرکی EPL
    • سامانه جامع تجارت داخلی و انبارها
    • آموزش اصول صادرات و واردات
    • آموزش امور گمرکی و ترخیص کالا
    • دوره هوش مصنوعی کاربردی برای کسب وکار
    • دوره جامع وردپرس و سئو
    • آموزش وردپرس مقدماتی
    • آموزش سئو مقدماتی
    • آموزش فروش چابک
    • MBA-گرایش مدیریت اجرایی
  • دوره های عالی MBA
    • MBA-گرایش بازرگانی خارجی
    • MBA گرایش پروژه
    • MBA-گرایش مدیریت اجرایی
    • آموزش DBA اجرایی
  • آکادمی زبان
    • دوره‌های ترمیک زبان
      • دوره‌های بزرگسال
      • دوره‌های نوجوان
      • دوره‌های کودک
    • دوره‌های مکالمه
    • دوره‌های زبان بازرگانی
      • بازرگانی مهارتی
      • دوره‌های زبان انگلیسی بازرگانی ترمیک
    • دور‌ه‌های زبان ویژه دانشجویان ارشد و دکتری
      • دوره آمادگی آزمون‌های معافی و بسندگی
      • دوره جامع زبان انگلیسی کنکور ارشد و دکتری
    • دوره‌های آمادگی آزمون های داخلی و بین‌‌المللی
      • IELTS
      • PTE
      • PET
      • MSRT/MCHE
      • TOLIMO
    • دوره‌های تربیت مدرس
      • تربیت مدرس کودک
      • تربیت مدرس آیلتس
      • مدرس عصر دیجیتال: ابزارها و روش‌ها
      • تربیت سوپروایزر
  • درخواست همکاری
    • ثبت نام بازاریاب ویژه شرکت ها
    • ثبت نام بازاریاب ویژه افراد آزاد
    • استخدام
    • مدرس دوره‌های کسب و کار
    • مدرس زبان
  • پایگاه دانش
    • مقالات
    • ویدئو
    • پادکست‌ها
  • فروشگاه
    • ثبت نام با تخفیف
    • پکیج های آموزشی
    • کتاب و نشریه
    • آموزش‌های آفلاین
  • درباره ما
    • امور شعب استانی
    • تاریخچه
    • اسناد راهبردی
    • مشتریان سازمانی مرکز
    • ساختار سازمانی
    • خدمات ما
    • مدیران
    • کارکنان
    • تماس با ما
    • سازمان‌های همکار
مرکز آموزش بازرگانی فارس

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست؟


مقالات / دیجیتال مارکتینگ / بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست؟
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست؟

انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402

456 بازدید

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به فرآیند تبلیغ محصولات، خدمات یا برندها در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و غیره اشاره دارد. این شامل ایجاد و به اشتراک‌گذاری محتوا، تصاویر، ویدئوها و سایر رسانه‌ها به منظور دستیابی و تعامل با مخاطبان هدف است.

مفهوم رسانه‌های اجتماعی

در ژانویه 2021، چهارصد و چهل و هشت میلیون کاربر رسانه‌های اجتماعی در هند وجود داشت. با پیشرفت فناوری و افزایش تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند، تعداد پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلفن همراه نیز به سرعت در حال افزایش است. رسانه‌های اجتماعی به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی در دنیای دیجیتال شناخته شده‌اند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به استفاده از وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی برای آگاهی از برند و ارتقای محصولات یا خدمات اشاره دارد. این فرآیند ارتباط با جهان با استفاده از شبکه اجتماعی افراد در اینترنت است. به عبارت دیگر، فرآیند دستیابی به ترافیک از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به عنوان بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی درکی از احساسات بازار کنونی در مورد برند و سپس تدوین اهداف بر اساس آن ارائه می‌کنند.

بر اساس آن‌چه کاربران دوست دارند و دوستانشان دوست دارند، بازاریابان می‌توانند با رویکردی هدفمندتر با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند. ادغام راه‌حل‌های خرید و پرداخت در شبکه‌های اجتماعی همراه با بومی‌سازی دقیق، باعث افزایش تعامل کاربر، تبدیل‌ها و عملکرد کسب درآمد هدفمند پیشرفته از شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان می‌شود.

به همین دلیل، برای برندها بسیار مهم است که حضور خود را در سایت‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی ایجاد و تقویت کنند تا با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنند و رفتار، الگوهای خرید و آخرین روندها را درک کنند.

این پدیده‌ای است که هیچ برندی نباید آن را نادیده بگیرد. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شامل تلاش‌های بازاریابی مبتنی بر جامعه است زیرا شامل تعامل با جامعه می‌شود. جنبه‌های مختلف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی عبارتند از محتوای ویروسی، ارتباطات شخصی، ایجاد نفوذ، تبلیغات شفاهی و غیره.

 

استراتژی رسانه‌های اجتماعی و تعامل با مشتری

رسانه‌های اجتماعی به جای افزایش فروش و درآمد برند، برای افزایش تعامل مشتری و تقویت وفاداری به برند موثرتر در نظر گرفته می‌شوند. استراتژی رسانه‌های اجتماعی یک رویکرد روش‌شناختی برای دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده با استفاده از پلتفرم‌های رسانه های اجتماعی است.

هدف اصلی ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی، تقویت تعامل با مشتریان از طریق ایجاد حضور در رسانه با هزینه ناچیز است. استراتژی رسانه‌های اجتماعی یک برند دارای اهداف مختلفی مانند کسب بازخورد در مورد محصولات یا خدمات جدید، انتشار آگاهی از برند، یا به اشتراک گذاری محتوای سفارشی شده در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد سرنخ و غیره است.

رسانه‌های اجتماعی بسیار پویا هستند. دارای وب سایت‌ها و برنامه‌هایی است که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به افراد امکان می‌دهد مطالب را به سرعت، کارآمد و در زمان واقعی به اشتراک بگذارند. رسانه‌های اجتماعی شامل توییتر، فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام است که به تماشای روندها، فناوری و هوش رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند. اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی فضایی را برای به اشتراک‌گذاری لینک‌ها، پیام‌های نوشتاری کوتاه، داستان‌ها، پخش زنده و غیره فراهم می‌کنند.

بازاریابی فیس‌بوکی

فیس بوک با بیش از 1.7 میلیارد کاربر در جهان محبوب‌ترین وب‌سایت شبکه اجتماعی است. برای بازاریابان مهم است که خود را به دانش مورد نیاز برای استفاده از فیس بوک برای دستیابی به اهداف تجاری مجهز کنند. فیس بوک دنیای اینترنت را بازتر و متصل‌تر کرده است. بنابراین، این پلتفرم توسط بازاریابان برای ایجاد تجربیات اجتماعی غنی، روابط طولانی مدت با مخاطبان هدف و پرورش دهان به دهان در بین مخاطبان استفاده می شود. برندها از فیس بوک برای تبلیغات و تقویت تعامل استفاده می‌کنند. این یک پلت فرم مقرون به صرفه برای دسترسی به مخاطبان هدف است.

بازاریابی اینستاگرامی

پس از فیس بوک، محبوبیت اینستاگرام به سرعت در حال افزایش است. بازاریابان نیز شروع به اتخاذ این پلت فرم برای اهداف تجاری کرده‌اند. اینستاگرام به دلیل ویژگی منحصر به فرد محتوای بصری همراه با کپشن ثابت کرده است که یک پلتفرم جذاب برای جوانان است. بیش از 300 میلیون نفر به طور منظم از اینستاگرام استفاده می‌کنند. برندها شروع به دسترسی به مخاطبان هدف خود از طریق اینستاگرام برای بازاریابی برند کرده‌اند.  در بازاریابی اینستاگرام، استراتژی محتوا برای برندها ضروری است. ارسال محتوای با کیفیت و منحصر به فرد برای برند مهم است. اصولا اینستاگرام دو نوع پروفایل دارد، یکی پروفایل شخصی و دیگری پروفایل تجاری. ایجاد یک پروفایل تجاری در اینستاگرام به بازاریابان کمک می‌کند تا به مخاطبان بگویند که کسب و کار چیست. نمایه می‌تواند شامل برچسب، هشتگ ها و URL برند باشد. اینستاگرام همچنین دارای ویژگی استوری است که فقط به مدت 24 ساعت در پروفایل شما باقی می‌ماند. این داستان‌ها باعث ایجاد ترافیک در وب سایت و نمایه شما نیز می‌شود. برای زیرنویس پست‌ها می‌توان از 2200 کاراکتر استفاده کرد. اضافه کردن تعداد زیادی دکمه Call-to-Action در کپشن خود ضروری است. افزودن یک مکان یا برچسب جغرافیایی می‌تواند به جذب بیشتر کمک کند. اینستاگرام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد مختلفی است، مانند بومرنگ برای GIF، چیدمان برای کلاژ تصاویر و چیدمان برای ویدیوهای تایم لپس.

در زیر چند روش برتر برای بازاریابان و برندها برای ایجاد دید و تعامل در اینستاگرام آورده شده است:

  • با نوشتن یک بیو مناسب در 150 کاراکتر و با آپلود عکس پروفایل، پروفایل تجاری اینستاگرام خود را بهینه کنید.
  • یک برنامه و زمان بندی مناسب برای پست‌ها تعیین کنید
  • تصمیم بگیرید که مجموعه هشتگ‌های خود را در عنوان پست‌ها استفاده کنید
  • پست‌های آموزشی، انگیزشی و محتوای تولید شده توسط کاربر را بارگذاری کنید
  • در هر پست به طور متوسط یا حداقل از 3 تا 4 هشتگ استفاده کنید
  • افراد بیشتری را در نمایه خود دعوت کنید
  • از اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام استفاده کنید

برای بازاریابان، مقرون به صرفه‌ترین پلت‌فرم رسانه دیجیتال است که بیشترین تعداد کاربر را دارد. بازاریابان می‌توانند پیشنهادات، مسابقات، ویدئوهای زنده، نمایش محصول، راه‌اندازی ویدئوها و غیره را برای تبلیغات ایجاد کنند.  تبلیغات اینستاگرام می‌تواند از طریق مدیر تبلیغات فیس‌بوک اجرا شود زیرا اینستاگرام متعلق به فیس بوک است. تبلیغ‌کنندگان باید تبلیغات خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهند زیرا لینک دادن به یک وب سایت مجاز نیست.


پیج اینستاگرام مرکز آموزش بازرگانی استان فارس

 

بازاریابی لینکدین

پلتفرم شبکه اجتماعی LinkedIn به طور خاص برای حرفه‌ای‌ها یا برای حرفه یک فرد توسعه یافته است. این پلتفرم به کاربر کمک می‌کند تا روابط حرفه‌ای با مشتریان، شرکا، همکاران و مشتریان بالقوه ایجاد کند.

لینکدین یک پلت‌فرم شبکه حرفه‌ای است که به بازاریاب کسب و کار کمک می‌کند تا 80 درصد سرنخ ایجاد کند و طبق مطالعات حدود 46 درصد از ترافیک رسانه‌های اجتماعی از لینکدین می آید. منابع کسب درآمد برای این پلتفرم اشتراک‌های ممتاز، بازاریابی و راه‌حل‌های استعدادیابی است. پلتفرم‌هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین توسط بازاریابان برای هدایت ترافیک به وب سایت اصلی خود استفاده می‌شود. لینکدین منبع قدرتمند ارجاعات اجتماعی است که می‌تواند به ایجاد ارتباطات جدید، تولید سرنخ و توسعه برند کمک کند. یکی دیگر از ویژگی‌های تعاملی ارائه شده توسط این پلتفرم، گروه های LinkedIn است که افراد مختلف هم‌فکر را درگیر می‌کند تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنند و شبکه خود را بسازند.

در زیر بهترین روش‌ها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر برای لینکدین برای دستیابی به نتایج مطلوب آورده شده است:

  • یک پروفایل لینکدین برای کسب‌و‌کار خود بسازید و یک صفحه بسازید
  • صفحه را با تصاویر مرتبط و قانع کننده و توضیحات چشم نواز بهینه کنید
  • با به اشتراک‌گذاری محتوا و تصاویر با کیفیت، برنامه تقویم محتوای خود را به طور منظم به روز کنید و حداقل 20 بار در ماه پست کنید.
  • یک URL وب سایت قابل کلیک باید در قسمت توضیحات ارائه شود

لینکدین همچنین راه‌حل‌های بازاریابی مختلفی را ارائه می‌کند که ماهیتاً پولی هستند، مانند تبلیغات پولی، باز کردن قفل مخاطبان منحصر به فرد، هدف قرار دادن افراد مناسب، جذب مخاطبان منحصر به فرد و همچنین ایجاد و بهینه سازی تبلیغات مؤثر با تعیین بودجه خود.

لینکدین می تواند از طریق سیستم‌های جستجو و فیلتر پیشرفته به رهبری نسل ها کمک کند. این هر دو ویژگی به عنوان یک ویژگی جذاب برای تبلیغ کنندگان یا بازاریابان در نظر گرفته می‌شوند. ویژگی‌های دیگری مانند توصیه‌های سرنخ، پیوندهای تیم و دسترسی گسترده به شبکه وجود دارد. با استفاده از تجزیه و تحلیل لینکدین، برندها می‌توانند با استفاده از تبلیغات حمایت شده و بهینه‌سازی، دسترسی خود را افزایش دهند.

بازاریابی توییتر

برندها از این پلتفرم برای به دست آوردن بازخورد از مشتریان استفاده می‌کنند. می‌توانید بدون هزینه در توییتر ثبت‌نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. رسانه دیجیتال مورد استفاده در توییتر می‌تواند به صورت متن، تصویر، GIF، ویدئو و نظرسنجی باشد. حساب توییتر حاوی عناصر مختلفی مانند نام کاربری، تصویر نمایه، بیو، تصویر هدر، جدول زمانی و توییت پین شده است. تایم لاین توییتر نقش مهمی ایفا می‌کند زیرا تمام توییت‌های افرادی که دنبال کرده‌اید در تایم لاین توییتر نمایش داده می‌شود. هشتگ‌ها به طور گسترده در توییت‌ها استفاده می‌شوند. این نمادی است که برای علامت‌گذاری کلمات کلیدی و موضوعات در هر توییت استفاده می‌شود. هشتگ‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که پست‌های عمومی مرتبط با یک کلمه کلیدی یا موضوعات مشابه را مشاهده کرده و در آن شرکت کنند. بازاریابان می توانند هشتگ‌های پرطرفدار را ردیابی کنند و با استفاده از ابزارهای مختلف تحقیقاتی مانند www.TweetReach.com به عملکرد هشتگ‌ها یا کلمات کلیدی دسترسی داشته باشند. ابزارهای تحقیقاتی توییتر گزارش جامعی در مورد دسترسی، قرار گرفتن در معرض، و غیره ایجاد می‌کنند. بنابراین، برندها از این پلت‌فرم برای تعامل با مشتریان فعلی یا سرنخ‌های بالقوه خود استفاده می‌کنند.

در زیر چند روش وجود دارد که می‌تواند به تلاش‌های بازاریابی در توییتر کمک کند:

  • برای طرفداران توییتر خود مسابقه و تخفیف ترتیب دهید
  • از هشتگ‌های مناسب در توییت خود استفاده کنید
  • به توییت کردن مجدد توییت‌های مهم خود ادامه دهید
  • از محتوای بصری خلاقانه، قانع کننده و منحصر به فرد استفاده کنید
  • از کارت‌های توییتر برای رسیدن به ترافیک با کیفیت خوب در وب‌سایت خود استفاده کنید
  • در مورد یک موضوع پرطرفدار بحث کنید و برند خود را محبوب‌تر کنید

بازاریابی یوتیوب

یوتیوب همه چیز در مورد بازاریابی ویدیویی است. این یک پلتفرم مهم برای بازاریابان برای ایجاد استراتژی تجاری و تبلیغ کسب و کار یا برندهای خود است زیرا این پلتفرم بیش از 50 میلیون کاربر دارد. اما بازاریابان باید با دقت از این پلتفرم استفاده کنند زیرا کاربران یا بینندگان علاقه‌ای به دیدن تبلیغات ندارند. بنابراین، محتوای جدید به دیده شدن نام تجاری در YouTube کمک می‌کند. مهم است که کانال YouTube خود را با افزودن کلمه کلیدی مربوطه در توضیحات کانال خود به طور موثر بهینه کنید. این مهم است که به مشترکین و بازدیدکنندگان بدون اشتراک خود نشان دهید که کانال شما چیست، بازاریابان یک تریلر کانال 30 تا 40 ثانیه‌ای ایجاد می‌کنند که ماهیت کانال و محتوای آن را مشخص می‌کند. همچنین می‌توانید طرح و ظاهر کانال خود را مطابق با علاقه کاربر سفارشی کنید. مدت زمان تبلیغات قابل رد شدن 5 ثانیه و مدت زمان تبلیغات غیرقابل رد شدن 30 ثانیه است. یوتیوب به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، درک درستی از سئو ویدیو و رتبه بندی در این پلتفرم بسیار مهم است. مهم‌ترین استراتژی برای بهینه‌سازی محتوای ویدیوی شما، ایجاد ابرداده ویدیویی است که اطلاعاتی را در مورد محتوای ویدیو به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. ابرداده شامل عنوان ویدئو، برچسب‌ها، توضیحات، دسته‌بندی، تصاویر کوچک و زیرنویس‌ها بود. عنوان و توضیحات واضح و قانع کننده ویدیو با برچسب‌ها و کلمات کلیدی از اجزای مهم برای سئوی ویدیو هستند. بازاریابان باید ویدیوهایی مانند نمایش محصول، ویدیوهای آموزشی، ویدیوهای بررسی، وبلاگ رویدادها، وبلاگ‌های ویدیویی و YouTube Live را منتشر کنند تا توجه مشترکین را جلب کنند. همچنین باید محتوای YouTube خود را در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

موفقیت یک سازمان به رسانه‌های اجتماعی بستگی دارد که یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است. سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ به این استراتژی نیاز دارند. استراتژی‌های کلیدی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی عبارتند از:

  • استفاده از چت‌بات‌ها
  • ایجاد تجربه شخصی مشتریان
  • تهیه استراتژی بازاریابی محتوا
  • از حامیان برند استفاده کنید
  • جامعه‌ای برای مخاطبان بسازید
  • از تصاویر، ویدئوها و پادکست‌های خوب استفاده کنید
  • در کانال‌های مربوطه پروفایل ایجاد کنید
  • بودجه شبکه‌های اجتماعی را تهیه کنید
  • کمپین‌های بین کانالی را اجرا کنید
  • با پخش زنده، داستان برند شرکت را به اشتراک بگذارید

اجازه دهید چرخه استراتژی رسانه‌های اجتماعی را درک کنیم.

گوش دادن: این یک مهارت ارزشمند است که بازاریابان در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای درک ادراک و رفتار مخاطبان هدف از آن استفاده می‌کنند.

برندها اطلاعات مفیدی را از پست‌های رسانه‌های اجتماعی به دست می آورند. بازاریابان می‌توانند از ابزارهایی مانند Google Alerts، Google Trends، Social Mention، Twitter Search و غیره برای گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند که به تصمیم‌گیری صحیح کمک می کند.

تعیین اهداف: از طریق گوش دادن و درک رفتار مخاطبان آنلاین، بازاریابان به راحتی می‌توانند احساسات منفی و مثبت در مورد برند خود را در بازار شناسایی کنند. اهداف را می‌توان بیشتر برای تقویت مفاهیم مثبت در مورد نام تجاری و پرداختن یا حذف دیدگاه‌های منفی از نام تجاری تعیین کرد.

استراتژی‌ها: پس از تعیین اهداف، بازاریابان بر برنامه‌ریزی و تهیه استراتژی برای دستیابی به اهداف تمرکز می‌کنند. بازاریابان باید استراتژی محتوای خود و استراتژی پلتفرم خود را برای گروه هدف شناسایی شده خود ایجاد کنند. یک استراتژی ایده‌آل برای محتوا، تبلیغات دهان به دهان است. محتوا باید منحصر به فرد باشد و باید با چشم‌انداز و ماموریت برند و علاقه مخاطبان مطابقت داشته باشد، زیرا استراتژی محتوا برای مخاطبان هدف مختلف متفاوت خواهد بود.تجزیه و تحلیل عوامل جمعیت شناختی و روانشناختی به هدف قرار دادن افراد کمک می کند. در نهایت، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام پلتفرم را برای تعامل با مخاطب انتخاب کنید بسیار مهم است. در غیر این صورت، زمان، هزینه و تلاش بیهوده خواهد بود.

اقدام: این مرحله عمل گرا است که در آن استراتژی‌ها اجرا می شوند. دو عامل اصلی که بر استراتژی رسانه‌های اجتماعی یک برند تأثیر می‌گذارد، پست‌های به موقع و بررسی واکنش است. شناسایی و پیگیری زمان مناسب برای پست کردن ضروری است. بازاریابان باید از ارسال به موقع پست‌ها در فواصل منظم با محتوای مناسب اطمینان حاصل کنند. ابزارهای زمان‌بندی مختلفی مانند Buffer، TweetDeck و غیره در دسترس هستند. مهم است که اطمینان حاصل شود که پست‌ها نتیجه معکوس ندارند. بنابراین، واکنش مخاطبان به پست‌های ما باید رصد و ارزیابی شود تا به نظرات منفی فورا پاسخ داده شود و بر این اساس آسیب را به حداقل برسانیم.

تجزیه و تحلیل: تجزیه و تحلیل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هنوز در حال تحول و چالش‌برانگیز است. برندهای مختلف روش‌های مختلفی را برای بررسی عملکرد کمپین رسانه‌های اجتماعی خود انتخاب می‌کنند. ابزارهای مختلفی به صورت آنلاین در دسترس هستند.

بهبود: پس از اندازه‌گیری عملکرد تلاش‌های بازاریابی انجام شده در رسانه‌های اجتماعی، گام بعدی مقایسه نتایج با اهداف از پیش تعریف شده است. اگر اهداف برآورده شوند، پس از آن فرآیند دوباره با مرحله گوش دادن شروع می شود.

 

کلام آخر

مرکز آموزش بازرگانی فارس مرجع تخصصی آموزش‌های کسب‌و‌کار و بازرگانی ارائه‌دهندۀ آخرین و جدیدترین استراتژی‌ها و روش‌ها در حوزۀ کسب‌و‌کار و بازاریابی می‌باشد و  با طراحی دوره‌های آموزشی تخصصی حوزۀ یازاریابی شما را جهت ورود به این عرصه آماده می‌سازد. در دورۀ بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های مجازی با فضای کلی شبکه‌‌های اجتماعی, قوانین بازاریابی در شبکه‌های مجازی، موثرترین و جدیدترین مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ... آشنا خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
 دوره آموزشی بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
 

نظر شما درباره این مطلب

نام شما : * تکمیل شود

ایمیل شما :

نظر شما : * این قسمت نباید خالی باشد

نظرات کاربران

    برای این مطلب نظری ثبت نشده است

مقالات مشابه

12 مزیت بازاریابی دیجیتال در سال 2023
12 مزیت بازاریابی دیجیتال در سال 2023
ارتباط با مشتری در دیجیتال مارکتینگ
ارتباط با مشتری در دیجیتال مارکتینگ
چگونه مهارت‌ها و شایستگی‌های بازاریابی دیجیتال خود را توسعه دهیم؟
چگونه مهارت‌ها و شایستگی‌های بازاریابی د...
آموزش وردپرس در شیراز | یادگیری طراحی سایت بدون کدنویسی از صفر تا درآمد
آموزش وردپرس در شیراز | یادگیری طراحی سا...

نماد اعتماد الکترونیکی

enamad

بدانید

  • سبد خرید
  • سوالات متداول
  • راهنمای سایت
  • پیگیری سفارشات
  • قوانین و مقررات
  • تماس با ما

تماس با ما

آدرس: شیراز، خیابان خلیلی، نبش کوچه 6، مرکز آموزش بازرگانی فارس

شماره تماس: 07136268626 | 07136261097

شبکه‌های اجتماعی مرکز آموزش بازرگانی فارس:

 whatsappinstagram linkedin

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید...


تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مرکز آموزش بازرگانی نمایندگی فارس می‌باشد.

طراحی سایت و سئو : سیرن