اصطلاح بازاریابی دیجیتال به استفاده از کانالهای دیجیتال برای بازاریابی محصولات و خدمات به منظور دستیابی به مشتریان اشاره دارد. این نوع بازاریابی شامل استفاده از وب سایتها، دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و سایر کانال های مشابه است. دیجیتال مارکتینگ شامل برخی از اصول مشابه بازاریابی سنتی است لکن با بهره گیری از فضای تکنولوژی و انواع ابزار و پلتفرم های الکترونیک ، امکان معرفی محصول و یا خدمات را با صرف هزینه های بسیار کمتر به طیف گسترده تری از مخاطبین فراهم مینماید. اصولا بازاریابی دیجیتال امروزه بعنوان یک وجه جدایی ناپذیر تمامی کسب و کارها خودنمایی میکند بنحویکه در فقدان آن ، کسب و کار ، تضمینی برای پایداری خود نمییابد.تمامی فعالین کسب و کار را به دریافت و یادگیری تکنیک ها و اصول بازاریابی دیجیتال در مرکز آموزش بازرگانی فارس دعوت مینماییم.