شروع دوره حضوری : 1403/9/27
پایان دوره حضوری : 1403/9/27
زمان برگزاری : نیمه دوم آذر ماه
شهریه دوره حضوری : 2,200,000 تومان
شهریه دوره آفلاین : 1,529,000 تومان
عنوان دوره: آموزش شیوه حضور در نمایشگاهها و بازاریابی نمایشگاهی
مدت دوره: 4 ساعت
نمایشگاه را میتوان تبلیغ زنده نامید، زیرا در آن عوامل مختلف مانند تولیدکننده، توزیعکننده، و مصرفکننده کالا یا خدمات در یک زمان و مکان مناسب گرد هم میآیند. این مکان به نمایش گذاشتن توانمندیها و پیشرفتهای اقتصادی یک منطقه یا کشور در زمینههای گوناگون میپردازد. همچنین، برگزاری نمایشگاه موجب افزایش و بالارفتن سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدیدکنندگان و مشتریان نمایشگاه میگردد. امروزه راضیکردن مشتری کافی نیست، بلکه باید نیازهای مشتری را پیشبینی و خواستههای او را مورد سنجش قرار داد. یک مشتری زمانی راضی است که نه تنها خودش دوباره برای خرید تولیدات باز گردد بلکه شخص دیگری را نیز به همراه بیاورد. هیچ سازمانی در این زمینه موفق نمیشود مگر اینکه کار گروهی و فرهنگ جلب رضایت مشتری را در اولویت کاری خود قرار دهد و برای بدست آوردن آن تلاش کند. نمایشگاههای تجاری یکی از مهیجترین راهها برای مطرح کردن نام تجاری شما هستند. سختترین کاری که باید انجام دهید، این است که بازدیدکنندگان و مشتریان نمایشگاه را به سمت غرفه خود جذب کنید. برای این که غرفه شما در برابر دیگر غرفهها بدرخشد، باید چه کاری انجام دهید؟ نمایشگاههای تجاری یکی از بهترین و اعجاببرانگیزترین فرصتها برای کسبوکارهای کوچک به منظور برقراری تماسها، برقراری ارتباطات جدید، کسب مشتریان تازه، و یافتن ایدههای نوآورانه است. نمایشگاههای تجاری با هدف راهکارهای جذب مشتری در نمایشگاه ها برای کسبوکارها به منظور برقراری تماس چهرهبهچهره با بسیاری از مشتریان بالقوه در مدتی کوتاه و با صرف هزینه مناسب طراحی شدهاند.
نمایشگاههای داخلی و بینالمللی هر ساله در سرتاسر جهان برگزار میشوند با هدفهای مختلفی از جمله شناسایی توان تولید و سطح تکنولوژی، مقایسه قیمتها، شناسایی عرضهکنندگان، جستجوی کالاهای مورد نیاز، شناسایی محصولات جدید، آموزش، شناسایی ایدههای جدید، جمعآوری اطلاعات، مذاکره و عقد قرارداد با عرضهکنندگان، گسترش تماسهای تجاری و ... .
نمایشگاههای داخلی و خارجی به عنوان رویدادهای تجاری مهم، فرصتی مناسب برای شرکتها و کسبوکارها به منظور نمایش محصولات و خدمات، برقراری ارتباط با مشتریان، افزایش شناخت برند، و ایجاد فرصتهای تجاری میباشند. شرکت در نمایشگاههای داخلی به شرکتها این امکان را میدهد تا بازار داخلی را بهتر بشناسند و با مشتریان و رقبا در این بازار ارتباط برقرار کنند. شرکت در نمایشگاههای خارجی به کسبوکارها این امکان را میدهد که به بازارهای جهانی و مشتریان بینالمللی دسترسی پیدا کنند. حضور در چنین رویدادهایی به شرکتها فرصت میدهد تا فرهنگها و رفتارهای تجاری در کشورهای دیگر را بیاموزند و ارتباطات بینالمللی خود را بهبود بخشند. شرکت در نمایشگاههای خارجی میتواند باعث افزایش شناخت بینالمللی برند شود و ارتقاء سطح جهانی کسبوکار را تسهیل کند. هرکدام از مواردی که ذکر شد دارای مزایا و چالشهای خود هستند و انتخاب بین نمایشگاههای داخلی و خارجی بستگی به استراتژی کسبوکار و اهداف مورد نظر دارد.
نمایشگاهها به عنوان یک رسانه، دارای مزایای بیشماری هستند که میتوان به شهرت یافتن و استقرار نام، احتمال عقد قراردادهای پیشفروش و فروش، احتمال دستیابی به تسهیلات مالی، حتمال پیدا کردن نماینده فروش، امکان ارزیابی محصول، امکان ارزیابی مشتری و مصرفکننده و ... اشاره نمود. نمایشگاه موثر نمایشگاهی است که اطلاعات با ارزش به همه بخشهای شرکتکننده ارائه دهد و محیط و فضایی ارائه دهد که فعل و انفعالات فردی را برای تبادل موثر اطلاعات تقویت و ترویج کند. حال آنکه افراد را چه از داخل کشور و چه از خارج از کشور در مکانی مناسب گرد هم میآورند تا ارتباطات روبرو داشته باشند. همچنین ابزارهای تبلیغاتی مهمی برای بازاریابی بسیاری از کالاها یا خدمات هستند،
در عصر تکنولوژی، ارتباط انسانی و مهارتهای بینافردی نقش بسزایی در موفقیت کسبوکارها ایفا میکنند. نیروی غرفهدار، با آگاهی از زبان بدن و آداب معاشرت، میتواند ارتباط گیرنده و مؤثری با مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه برقرار کند. این مهارتها به این افراد این امکان را میدهند تا نه تنها اطلاعات کاملی از محصولات یا خدمات را ارائه دهد بلکه با جلب توجه و ایجاد ارتباط انسانی قویتر، تأثیربخشی فروش را افزایش دهد.آموزش به نیروی غرفهدار در زمینه زبان بدن، اصول ارتباطات مؤثر، و تکنیکهای فروش میتواند به بهبود عملکرد او در نمایشگاهها کمک کند. از آنجا که این نیروی فروش بخش مهمی از تجربه مشتری در نمایشگاه را تشکیل میدهد، مهم است که او بتواند به طور حرفهای و جذاب اطلاعات را ارائه دهد و با مخاطبان به خوبی ارتباط برقرار کند. در دوره آموزش شیوه حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی مرکز آموزش بازرگانی فارس با سیاستگذاری تبلیغات نمایشگاهی، برنامهریزی تبلیغات بروشوری و رسانهای، برنامهریزی مدیریت تعاملات نمایشگاهی و شیوه جذب و پیگیری مشتریان نمایشگاهی آشنا خواهید شد.
مرکز آموزش بازرگانی فارس دستگاه آموزشی وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد و با بهرهمندی از ظرفیتهای علمی و تخصصی خود که اسناد پژوهشی مؤسسه مطالعات و پژوهش بازرگانی و نیز اساتید و کارکنان خبره دستگاههای گمرکی بازرگانی و دوایر حقوقی سازمانهای توسعه تجارت و غیره میباشد، اقدام به طراحی خدمات تخصصی آموزشی در حیطۀ بازرگانی مینماید و در این ویژگی به صورت کاملاً منحصر و متمایز عمل میکند. این مرکز در استان فارس از ۲۰ سال سابقه خدمات تخصصی در امر آموزش و مشاوره بازرگانی برخوردار است و با گروه گستردهای از اساتید و صاحب نظران و فعالین ارشد بازرگانی و بازار کسبوکار که همگی برخوردار از سوابق کاری و مشاوره مرتبط میباشند، همکاری علمی دارد. با تکیه به موارد فوق ، مخاطبین از حیث مراجعه به مرجعی که تخصص در امر طراحی و اجرای خدمات بازرگانی را دارد می توانند اطمینان کامل حاصل نمایند.
تمامی افرادی که قصد حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی دارند.
گواهینامه های پایان دوره صادره از مرکز آموزش بازرگانی می باشد که قابل ترجمه رسمی بوده و ظرفیت ارائه به مراجع بین المللی جهت مهاجرت بعنوان یک مرجع رسمی تخصصی آموزش بازرگانی و کسب و کار را دارا می باشد و این موضوعیست که از دیدگاه کشورهای با رتبه بالای اقتصادی و علمی در سطح جهان ، در سطح قابل قبولی ارزیابی می گردد .
این دوره به صورت آنلاین ارائه میگردد .
جهت ثبتنام اینترنتی با کلیک بر روی دکمه خرید میتوانید نسبت به ثبتنام اقدام نمایید . جهت ارتباط با کارشناسان گروه آموزشی بازرگانی با شمارههای درج شده در قسمت کارشناسان ثبتنام تماس حاصل بفرمایید .
موبایل : 09382040360
ارتباط از طریق واتس اپ : 09382040360
شماره تماس: 07136267174 داخلی 105
مدیریت جامع نمایشگاهی